SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Nazwa zamówienia:
Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników XX Międzynarodowego Przeglądu Teatrów Wspaniałych
ZATWIERDZONO:
Sekretarz
Stowarzyszenia na Rzecz Szkolnictwa Specjalnego
Aleksandra Beśka
Prezes
Stowarzyszenia na Rzecz Szkolnictwa Specjalnego
Magdalena Okapiec-Kortas
Prezydent Miasta
Mirosław Pobłock
Z-ca Prezydenta Miasta
Adam B
Zamawiający oczekuje, że Wykonawcy zapoznają się dokładnie z treścią niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). Wykonawca ponosi ryzyko niedostarczenia wszystkich wymaganych informacji i dokumentów, jak również przedłożenia oferty nieodpowiadającej wymaganiom stawianym przez Zamawiającego. Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https://ezamowienia.gov.pl
Tczew, dnia 30.08.2024
SPIS TREŚCI
ROZDZIAŁ 1. Informacje wprowadzające
ROZDZIAŁ 2. Opis przedmiotu zamówienia
ROZDZIAŁ 3. Termin wykonania zamówienia
ROZDZIAŁ 4. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia .
ROZDZIAŁ 5. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia..
ROZDZIAŁ 6. Wykaz innych żądań potwierdzających, że oferowane usługi . odpowiadają wymogom Zamawiającego
ROZDZIAŁ 7. Informacja o sposobie porozumiewania się z Wykonawcami Oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów
ROZDZIAŁ 8. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
ROZDZIAŁ 9. Wadium
ROZDZIAŁ 10. Termin związania ofertą
ROZDZIAŁ 11. Opis sposobu przygotowania ofert
ROZDZIAŁ 12. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert
ROZDZIAŁ 13. Opis sposobu obliczenia ceny
ROZDZIAŁ 14. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
ROZDZIAŁ 15. Informacja o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty
ROZDZIAŁ 16. Istotne dla Stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści Zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego
ROZDZIAŁ 17. Pouczenie o środkach ochrony prawnej
ROZDZIAŁ 18. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
ROZDZIAŁ 19. Załączniki SWZ
ROZDZIAŁ 20. Bezpieczeństwo Danych osobowych -klauzula informacyjna
ROZDZIAŁ 1. INFORMACJE WPROWADZAJĄCE
-
Stowarzyszenie na Rzecz Szkolnictwa Specjalnego zaprasza do składania ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z zapisami art. 275 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz.1605 z późn. zm.) ,
-
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia w przedmiotowym postępowaniu negocjacji.
-
Przedmiotem postępowania jest zapewnienie zakwaterowania i wyżywienia uczestnikom XX Międzynarodowego Przeglądu Teatrów Wspaniałych w zakresie określonym w Rozdziale 2 SWZ.
-
Postępowanie zostanie przeprowadzone na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
-
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść ogłoszenia i Specyfikacji Warunków Zamówienia. Zmiana może nastąpić w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert.
Jeśli zmiana postanowień Specyfikacji Warunków Zamówienia (w tym również ewentualna zmiana terminu składania ofert) uzasadnia konieczność zmiany treści ogłoszenia, Zamawiający zamieści ogłoszenie o zmianie w Biuletynie Zamówień Publicznych, celem zapewnienia pełnej zgodności SWZ z ogłoszeniem o zamówieniu, a następnie przedłuży termin składania ofert w celu zapewnienia dodatkowego czasu Wykonawcom na wprowadzenie zmian w ofertach, jeżeli będzie to konieczne. W przypadku wprowadzenia takiej zmiany, informacja o tym zostanie niezwłocznie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego i przekazana wszystkim wykonawcom, którym przekazano Specyfikację Warunków Zamówienia i będzie dla nich wiążąca.
-
Użyte w Specyfikacji terminy mają następujące znaczenie:
-
„Zamawiający” – Stowarzyszenie na Rzecz Szkolnictwa Specjalnego,
-
„postępowanie” – postępowanie prowadzone przez Zamawiającego na podstawie niniejszej Specyfikacji,
-
„SWZ” – niniejsza Specyfikacja Warunków Zamówienia,
-
„Ustawa” – ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych ((t.j. Dz. U. z 2023 r. poz.1605 z późn. zm.)
-
„zamówienie” – należy przez to rozumieć zamówienie publiczne, którego przedmiot został w sposób szczegółowy opisany w Rozdziale 2 SWZ,
-
„Wykonawca” – podmiot, który ubiega się o wykonanie Zamówienia, złoży ofertę na wykonanie Zamówienia albo zawrze z Zamawiającym umowę w sprawie wykonania Zamówienia,
-
kod CPV – kod Wspólnego Słownika Zamówień.
-
Dane Zamawiającego; dokładny adres do korespondencji:
-
Stowarzyszenie na Rzecz Szkolnictwa Specjalnego, (siedziba: Stowarzyszenie na Rzecz Szkolnictwa Specjalnego ,, ul. Grunwaldzka 1, 83-110 Tczew),
-
REGON: 192571802, NIP 593 22 98 420
-
Tel./faks do korespondencji w sprawie zamówienia: (58) 535 27 70,
e-mail do korespondencji w sprawie zamówienia:
Adres elektronicznej skrzynki podawczej: SNRSSTcz
-
znak postępowania: ZP.04.2024.
UWAGA: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.
ROZDZIAŁ 2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
XX Międzynarodowy Przeglądu Teatrów Wspaniałych stanowi specyficzną imprezę, wymagającą zapewnienia szczególnych warunków pobytu dla jej uczestników. Elementem wyróżniającym tę imprezę jest przede wszystkim jej wielkość. Łącznie uczestniczy w niej około 30 zespołów polskich i zagranicznych, które występują przez 3 dni na deskach Centrum Kultury i Sztuki w Tczewie.
Skomplikowany harmonogram występów zespołów oraz wielkość imprez towarzyszących wymuszają opisany sposób zakwaterowania i wyżywienia uczestników.
Określenie „uczestnicy” obejmuje wyłącznie osoby niepełnosprawne .
2.1 Termin pobytu uczestników:
od 23.09.2024 ( przyjazd większości uczestników) do 27.09.2024 r. ( wyjazd większości uczestników w godzinach (przedpołudniowych , od 10 do 12).
2.2 Planowana liczba uczestników: 257 osób
Planuje się pobyt:
- 257 osób w terminie od 23.09.2024 do 27.09.2024 r.
2.3 Wskazane ze względów organizacyjnych ,aby obiekt w którym zostaną zakwaterowani uczestnicy był położony nad jeziorem nie dalej niż 65 km od Tczewa.
2.4 Określenie szczegółowych warunków zakwaterowania:
a) obiekt ma posiadać możliwość zakwaterowania co najmniej 257 osób w jednym miejscu (jeden obiekt-oznacza jeden budynek hotelowy położony w jednej lokalizacji, na jednej ogrodzonej działce ), co pozwoli na skuteczniejsze zarządzanie i koordynację działań podczas trwania imprezy, sprawniejsze wykorzystanie środków transportu, zapewnienie większego bezpieczeństwa uczestników.
b) pokoje minimum 2 osobowe, z własnym węzłem sanitarnym. Konieczne jest całodobowe zapewnienie ciepłej wody,
c) W trakcie trwania imprezy może nastąpić wymiana zespołów i osób indywidualnych w pokojach, a zatem konieczny jest odpowiedni zapas czystej pościeli.
d) pokoje muszą być na tyle duże, aby można w nich było przechowywać stroje teatralne, rekwizyty i instrumenty. W przeciwnym przypadku w obiekcie muszą być zapewnione oddzielne pomieszczenia na ich przechowywanie.
e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kwaterowania zespołów w krótszym niż liczba dni wskazanych w harmonogramie co zostanie uwzględnione w rozliczeniu końcowym.
f) W obiekcie musi być czynna całodobowa recepcja wraz z telefonem.
g) Obiekt musi posiadać kuchnię i jadalnię celem wyżywienia uczestników-posiłki przygotowywane w miejscu zakwaterowania. Przygotowanie posiłków leży po stronie Wykonawcy.
Należy zapewnić:
- codziennie śniadanie, obiad, kolację w tym powinien się znajdować jeden ciepły posiłek w porze obiadowej lub w formie obiado-kolacji. Wyżywienie określono w harmonogramie dołączonym do SWZ.
- wodę mineralną butelkowaną (gazowaną i niegazowaną) dla wszystkich zakwaterowanych uczestników projektu bez ograniczeń.
- możliwość przygotowania diety specjalnej (wegetariańskiej, bezglutenowej, dla cukrzyków) ilość posiłków specjalnych Zamawiający określi w chwili zakwaterowania uczestników w obiekcie.
h) 25 , 26 i 27 września suchy prowiant przygotowany na godz. 8.00 – wyjazd do Tczewa, 27 września 2024 suchy prowiant dla uczestników przygotowany na wyjazd uczestników ( godziny wyjazdu uczestników do uzgodnienia z Zamawiającym w miejscu zakwaterowania.)
i) Obiekt musi posiadać salę lub inne wyznaczone miejsce umożliwiające realizacje prób.
j) Otoczenie obiektu musi być ogrodzone i odpowiednio zabezpieczone z możliwością bezpiecznego parkowania przy obiekcie dużych autokarów, mikrobusów i samochodów osobowych bez dodatkowej opłaty. Konieczne jest zapewnienie bezpośredniego dojazdu pod obiekt autokaru z minimum 40 miejscami.
k) Obiekt musi dysponować odpowiednim zapleczem plenerowym do realizacji spotkań zespołów teatralnych ( z możliwością np. zapalenia ogniska).
l) W obiekcie musi znajdować się zadaszone zaplecze do zorganizowania warsztatów artystycznych dla uczestników ( pomieszczenia wyposażone w stoły, ławki, krzesła z dostępem do bieżącej wody.
m) Obiekt musi być zlokalizowany na terenie leśnym z dostępem do jeziora i sprzętu wodnego ( kajaki, rowery wodne, łódki). Podczas pobytu uczestnicy mogą bezpłatnie korzystać ze sprzętu wodnego.
n) W trakcie trwania projektu ( w okresie zakwaterowania) z uwagi na dostęp do jeziora w obiekcie musi być zatrudniony ratownik.
2.5 Z uwagi na specyfikę projektu nie obowiązuje system dób hotelowych.
2.6 Obiekt musi być czysty, estetyczny i bezpieczny z niezniszczonym wyposażeniem
( meble, kafelki, armatura łazienkowa, itp.). Prowadzony przez wykwalifikowany personel.
2.7 Określenie szczegółowych warunków wyżywienia:
a) zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- rezygnacji z części posiłków, co uwzględni w rozliczeniu
- ustalania różnych godzin wydawania posiłków dla poszczególnych zespołów i osób indywidualnych,
- przygotowania odrębnych jadłospisów dla różnych zespołów oraz przygotowania posiłków wegetariańskich ,bezglutenowych i dla cukrzyków,
- zapewnienia wody mineralną butelkowaną (gazowaną i niegazowaną) dla wszystkich zakwaterowanych uczestników projektu bez ograniczeń
- przygotowanie tzw. Suchych prowiantów
b) jadalnia musi być czysta i estetyczna, ze szczególnym uwzględnieniem obrusów, naczyń i sztućców
2.8 Szczegółowe warunki zakwaterowania i wyżywienia określone w rozdziale 2 obiekt musi spełniać zarówno w okresie realizacji zadania, jak i w dniu składania oferty.
Ogłaszający przetarg zastrzega sobie prawo do kontroli spełnienia szczegółowych warunków zakwaterowania i wyżywienia w zgłoszonych obiektach przed wyborem najkorzystniejszej oferty.
2.9 Wykonawca zobowiązany jest do koordynowania prac realizowanych przez podwykonawców.
2.10 Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad świadczeniem usługi w zakresie przedmiotu umowy.
-
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
2.12 Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania między innymi w przypadkach odnoszących się do finansowania niniejszego zamówienia, w szczególności w trybie art. 255 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
2.13 Zamawiający wymaga, aby w ofercie (Formularzu ofertowym – Załączniku Nr 1 do SWZ) podać cenę brutto zamówienia .
-
Informacje o podwykonawcach:
Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie (Załączniku Nr 1 do SWZ – Formularzu ofertowym) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem firmy podwykonawcy. Brak takich określeń w ofercie oznaczać będzie, iż Wykonawca deklaruje wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie.
Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników.
-
Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy, polegającego na zamówieniu podobnych/ dodatkowych usług.
-
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
-
Zamawiający nie przewiduje wizji lokalnej lub obowiązku sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentacji niezbędnej do realizacji postępowania.
-
Zamawiający nie przewiduje wymogów w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy
-
Zamawiający nie przewiduje obowiązku składania przedmiotowych środków dowodowych.
-
Kody zamówienia wg CPV:
55000000-0 Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
ROZDZIAŁ 3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia : od 23 września 2024 do 27 września 2024 r.
ROZDZIAŁ 4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ PODSTAWY WYKLUCZENIA
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
-
Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu(Załącznik nr 1A do swz).
-
uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej , o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu(Załącznik nr 1A do swz).
-
Sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu(Załącznik nr 1A do swz).
-
Zdolności technicznej i zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej:
- jedną usługę imprezę polegającą na zakwaterowaniu i wyżywieniu min. 250 osób.
-
Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia
-
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, warunki określone w pkt. 4.1 musza zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w formule „spełnia” „nie spełnia”.
-
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
-
Zgodnie z art. 118 ust. 1 Ustawy, Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
-
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, zgodnie z art. 118 ust. 3 Ustawy składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca będzie tymi zasobami dysponować.
Przedmiotowy dokument musi potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotem udostępniającym swój zasób gwarantuje do nich rzeczywisty dostęp, w szczególności musi zawierać informacje określone w art. 118 ust. 4 pkt 1-3 Ustawy.
-
Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zdolności zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu, a także bada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia.
-
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostepniających zasoby, przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnienie warunków udziału w postepowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
-
Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on na zdolnościach podmiotów udostepniających zasoby.
-
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców:
-
Którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału określonych w rozdziale 4 powyżej
-
Którzy nie wykażą, że nie zachodzą wobec nich przesłanki określone w art. 108 ustawy,
-
Wobec których zachodzą przesłanki określone w art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy pzp
-
Wobec których zachodzą przesłanki określone w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz 835).
-
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi spełniać warunek określony w 4.10 .
-
Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia .
ROZDZIAŁ 5. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄ-CYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWA-NIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA
-
W celu wstępnego potwierdzenia dotyczącego braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa wraz z ofertą następujące oświadczenia , o których mowa w art. 125 ust. 1 i 5 Ustaw:
-
Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art.108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy ( zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ);
-
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu (zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1B do SWZ);
-
Wykaz usług (zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1C do SWZ);
-
Wykaz posiadanych obiektów (sporządza Wykonawca)
-
-
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona ,w trybie art. 274 ust. 1 Ustawy, do złożenia – w terminie nie krótszym niż 5 dni – następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:
5.2.1 odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
UWAGI:
-
Zgodnie z art., 127 ust. 1 Ustawy, Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne , o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych środków. Z uwagi na powyższe Zamawiający nie wezwie do złożenia dokumentu określonego w pkt 5.2.1 SWZ, jeżeli będzie mógł go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych rejestrów, a Wykonawca wskaże w ofercie niezbędne, dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
-
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 5.2.1 SWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Niniejszy dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
-
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.2.1 ppkt 2 SWZ, zastępuje się je
odpowiednio oświadczeniem Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone odpowiednio: pod przysięgą,,, przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Niniejszy dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
ROZDZIAŁ 6. WYKAZ INNYCH ŻĄDAŃ POTRWIERDZAJACYCH, ŻE OFEROWANE USŁUGI ODPOWIADAJĄ WYMOGOM ZAMAWIAJĄCEGO
-
W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców powinien dołączyć do oferty następujące dokumenty:
a/ Wykaz posiadanych obiektów, zgodnych z wymogami niniejszej specyfikacji, w których zakwaterowani będą uczestnicy imprezy z podaniem liczby osób, które mogą być tam zakwaterowane (załącznik sporządza sam Wykonawca)
b/ Wykaz wykonanych usług.
-
Nie załączenie przez Wykonawcę do oferty składającego ofertę któregoś z wymaganych dokumentów, o których mowa w pkt 6.1 SWZ, skutkować będzie odrzuceniem przez Zamawiającego danej oferty, jako nie spełniającej wymagań określonych w SWZ.
ROZDZIAŁ 7. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW
7.1 Skrócona instrukcja złożenia oferty w postępowaniu z użyciem podpisu zaufanego została opisana w pkt 7.2-7.5 poniżej. Wszystkie wymagania odnośnie korzystania z z e-Zamówienia zostały zawarte w Instrukcji opublikowanej na stronie: https://ezamowienia.gov.pl/
7.2 Należy spakować wszystkie dokumenty składające się na ofertę.
7.3. Następnie, skompresowany plik należy podpisać podpisem zaufanym tj. z wykorzystaniem ePUAPu na stronie: https://moj.gov.pl/nforms/signer/upload?xFormsAppName=SIGNER
7.4. Po odszukaniu przedmiotowego postępowania na https://ezamowienia.gov.pl, – należy zaszyfrować wcześniej podpisany epuap-em spakowany plik, a następnie wysłać podpisany i zaszyfrowany spakowany plik, po zalogowaniu się do swojej skrzynki ePUAP – poprzez stronę ePUAP zatytułowaną „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępną pod linkiem: https://moj.gov.pl/uslugi/engine/ng/index?xFormsAppName=ZlozenieZmianaWycofanie&xFormsF ormName=Wniosek
7.5. Wiadomość w ramach ePUAP zawierającą załączony podpisany, zaszyfrowany i spakowany plik nie musi być ponownie podpisywana podpisem zaufanym. Pełna informacja
7.6. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej:
7.7. Złożenie dokumentów na nośniku danych (np. CD, pendrive) jest niedopuszczalne. 7.8. Wykonawca składa ofertę, dalej „oferta” za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na https://ezamowienia.gov.pl/. Mechanizm szyfrowania jest udostępniony dla wykonawców na https://ezamowienia.gov.pl/.
7.9. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji z Zamawiającym.
7.10. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z https://ezamowienia.gov.pl/ oraz Regulaminie ePUAP.
7.11. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
7.12. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7.13. W przypadku żądania potwierdzenia faktu przekazania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U.2020.344) t.j. z dnia 03.03.2020 roku każda ze stron niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
7.14. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca powinien posługiwać się znakiem sprawy określonym na karcie tytułowej swz.
7.15. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń (innych niż oferta, lub jej uzupełnienie), wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez https://ezamowienia.gov.pl/ (Formularz do komunikacji) lub poczty elektronicznej:
7.16. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ust. 15 adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu wskazanym w przypisie do pkt 7.13 .
7. 17. Zamawiający dopuszcza w szczególności następujący format przesyłanych danych: .pdf, .doc, .docx, pptx, .rtf, .txt. .xps, .jpg, .png.,.odt. .ods, .odp, .xls, .csv, .zip., rar., 7zip.3
7.18. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści swz używając form i sposobów wskazanych w pkt. 16 powyżej.
7.19. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści swz wpłynie do Zamawiającego nie później niż 4 przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści swz wpłynie po upływie terminu, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Zamawiający zamieści wyjaśnienia na stronie internetowej, na której udostępniono swz.
7. 20. Zamawiający może zwołać zebranie wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia treści swz, w takim przypadku informację o terminie zebrania oraz informację z przebiegu zebrania, Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
7. 21. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami treści swz będzie zamieszczana na stronie internetowej Zamawiającego oraz https://ezamowienia.gov.pl/ w zakładce przynależnej temu postępowaniu.
7.22. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa w ustępie7. 19 powyżej.
ROZDZIAŁ 8. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
8.1 w sprawach merytoryczno-technicznych i proceduralnych
-
Sebastian Demps tel. (58) 535-27-70, wew. 250
-
Aleksandra Beśka tel. (58) 535-27-70, wew. 41
e-mail:
ROZDZIAŁ 9. WADIUM
Wadium w tym postępowaniu nie jest wymagane.
ROZDZIAŁ 10. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Okres związania do 23.09.2024
ROZDZIAŁ 11. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
11.1 Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej "zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby", przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy pzp, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach wskazanych w §9 ust. 15, z zastrzeżeniem formatów o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. W/w dokumenty i oświadczenia winny być podpisane za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
11. 2. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w ust. 1, przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych wskazanych w §9 ust. 15 lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zdefiniowanych w ustawie przywołanej w §9 ust. 11.
11. 3. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku pn. „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP). Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane jako bezskuteczne.
11. 4. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP .
11. 5. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.
11. 6. Wykonawca może samodzielnie lub jako członek konsorcjum złożyć jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty powoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
11.7. Oferta powinna zostać przygotowana zgodnie z wymogami zawartymi w niniejszej swz, w języku polskim.
11.8. Oferta powinna być sporządzona czytelnym pismem. Zaleca się sporządzenie oferty na komputerze. Pliki składające się na ofertę winny być odpowiednio oznaczone, ułatwiające identyfikację ich zawartości.
11.9. Do oferty należy dołączyć wymagane swz załączniki. W odniesieniu do dokumentów wskazanych §8 ust. 2 Wykonawca winien poczekać na wezwanie Zamawiającego.
11. 10. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie należy dołączyć do pliku oferty.
11.11 Oferta powinna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu rejestrowego, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. Dokumenty te winny być podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub osobistym odpowiednio przez mocodawcę lub notariusza.
12. W przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, inne dokumenty, w tym dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy, lub dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, zostały wystawione przez upoważnione podmioty jako dokument w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone podpisem elektronicznym kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub osobistym. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, może dokonać również notariusz.
13. Jeżeli Wykonawca nie posiada oryginału dokumentu, o którym mowa w §8, w formie dokumentu elektronicznego, może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię takiego dokumentu, z wyjątkiem oświadczeń dotyczących wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach i sytuacji polega wykonawca, lub oświadczeń dotyczących podwykonawców. Oświadczenie podmiotu trzeciego musi być dokumentem elektronicznym podpisanym za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub osobistego.
14. W przypadku przekazywania przez Wykonawcę elektronicznej kopii dokumentu, podpisanie jej przez Wykonawcę albo odpowiednio przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, albo przez podwykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest równoznaczne z poświadczeniem przez Wykonawcę albo odpowiednio przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, albo przez podwykonawcę elektronicznej kopii dokumentu za zgodność z oryginałem.
15. W przypadku przekazywania przez Wykonawcę dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym jest równoznaczne z poświadczeniem przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem wszystkich elektronicznych kopii dokumentów zawartych w tym pliku, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego Wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, lub przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, albo przez podwykonawcę.
16. Wykonawca wskaże w ofercie te części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz wskazać ich nazwy (firmy).
17. Na ofertę składają się:
1) Formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do swz.
2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania wg. załącznika nr 2 do swz oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg. załącznika nr 1 do swz.
3) Oświadczenie o poleganiu na zasobach podmiotu trzeciego wraz z dokumentem potwierdzającym odstęp do tych zasobów o którym mowa w §7 ust. 5 – jeżeli ma zastosowanie.
4) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę, przywołane w ust. 10 i 11 powyżej – jeżeli ma zastosowanie.
5) Uzasadnienie dla zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, opisane w ust. 3 powyżej – jeżeli ma zastosowanie.
6) Informacje o których mowa w art. 225 ust. 2 ustawy pzp, w sytuacji gdyby wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą VAT – jeżeli ma zastosowanie poprzez złożenie odpowiedniego oświadczenia w druku formularza ofertowego (załącznik nr 3 do swz).
ROZDZIAŁ 12. TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
12.1 Ofertę należy złożyć do dnia 09.09.2024 roku do godziny 09.00.
12.2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.09.2024 roku o godzinie 09.15.
12.3. Otwarcie ofert następuje w trybie przewidzianym na platformie e-Zamówienia
12.4. Czynność otwarcia ofert nie jest publiczna.
12.5. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje odczytane podczas sesji otwarcia ofert.
ROZDZIAŁ 13. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
13.1 W oparciu o informacje zawarte w Rozdziale 2 niniejszej SWZ (Opis przedmiotu zamówienia), dotyczące wymagań i zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, Wykonawca obliczy cenę oferty, którą zamieści w Formularzu oferty (Załącznik Nr 1 do SWZ).
13.2 W podanej cenie powinien być wliczony stosowny podatek VAT, cena powinna również zawierać w sobie ewentualne upusty oferowane przez Wykonawcę
13.3 Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia,
13.4 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki. Wymóg udzielenia zaliczki zawarty w ofercie spowoduje jej odrzucenie.
13.5 Zaoferowane w ofercie wynagrodzenie za przedmiot zamówienia jest wynagrodzeniem ryczałtowym.
13.6 Pod pojęciem „wynagrodzenie ryczałtowe” należy rozumieć niezmienne wynagrodzenie na warunkach określonych w art. 632 Kodeksu cywilnego.
13.7 Zamawiający wymaga określenia w ofercie niezmiennego wynagrodzenia ryczałtowego za realizację przedmiotu zamówienia w PLN (złotych polskich) z dokładnością do pełnych groszy (tj. do dwóch miejsc po przecinku).
13.8 W każdym przypadku użycia zamiennie określenia „cena ryczałtowa” należy przez to rozumieć wynagrodzenie ryczałtowe.
13.9 Cena ofertowa brutto będzie brana pod uwagę przez Komisję Przetargową w trakcie wyboru najkorzystniejszej oferty.
13.10 Cena ofertowa, z uwzględnieniem wszystkich kosztów zamówienia, winna wynikać z sumy wyceny poszczególnych elementów składających się na przedmiot zamówienia, a niezbędnych do jego prawidłowego wykonania.
ROZDZIAŁ 14. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERT WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
13.1 Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
-
CENA – 60 %
-
WYŁĄCZNOŚĆ – 20 %
-
ILOŚĆ OFEROWANYCH OBIEKTÓW - 20 %
13.2 Sposób obliczania ilości punktów uzyskanych przez Wykonawcę w danym kryterium:
13.2.1 CENA (C) – maks. 60 pkt, przy założeniu, że w kryterium zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:
C = Cn / Cb * x 100 x 60%
C – uzyskana ilość punktów za cenę oferty badanej
Cn – najniższa cena z zaoferowanych
Cb – cena badanej oferty
13.2.2 WYŁACZNOŚĆ (W) – maks. 20 pkt, przy założeniu, że w kryterium zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:
W = Wm / Wb * x 100 x 20%
W – uzyskana ilość punktów za wyłączność oferty badanej
Wm – ilość oferowanych obiektów z tzw. wyłącznością podany w ofercie
Wb – ilość oferowanych obiektów (liczba dni)
14.2.3 ILOŚĆ OFEROWANYCH OBIEKTÓW (I) - maks. 20 pkt, przy założeniu, że w kryterium zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:
I = Im / Ib * x 100 x 20%
I – uzyskana ilość punktów za wyłączność oferty badanej
Im – najmniejsza ilość oferowanych obiektów
Ib – ilość oferowanych obiektów badanej oferty (liczba dni)
14.2.4 SUMA punktów (S) – maks. 100 pkt
Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie kryterium ceny (C) , kryterium wyłączności (W), oraz ilości oferowanych obiektów według poniższego wzoru:
S = C + W + I
S – suma punktów łącznie
C – ilość punktów uzyskana w kryterium ceny (maks. 60 pkt)
W – ilość punktów uzyskana w kryterium wyłączność (maks. 20 pkt)
I – ilość punktów uzyskana w kryterium ilość oferowanych obiektów (maks. 20 pkt)
14.3 Zamawiający zastosuje zaokrąglenie ostatecznych wyników do dwóch miejsc po przecinku.
14.4 Za ofertę najwyżej ocenioną zostanie uznana oferta spełniająca wszystkie warunki niniejszej SIWZ oraz Ustawy, a także która uzyska największą ilość punktów w oparciu o wyżej wskazane kryteria.
ROZDZIAŁ 15. INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH, JAKIE MUSZĄ ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
14.1 W zawiadomieniu o wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie, po upływie którego umowa może być zawarta, nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia
14.2 Jeżeli w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę, Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, zgodnie z art. 308 ust. 3 pkt 1 lit. a) Ustawy
14.3 Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ponownej ich oceny, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 255 Ustawy.
14.4 Jeżeli najkorzystniejszą ofertą okaże się oferta złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, po wyborze najkorzystniejszej oferty, a przed podpisaniem umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia.
14.5 Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
ROZDZIAŁ 16. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO (PROJEKT UMOWY)
15.1 Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą, zostanie podpisana umowa.
15.2 Wraz ze SWZ, Wykonawca otrzymał od Zamawiającego istotne postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ.
ROZDZIAŁ 17. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ
16.1 Wobec czynności niezgodnych z przepisami ustawy podjętych w postępowaniu lub zaniechania tych czynności przez Zamawiającego, Wykonawcy przysługuje odwołanie na zasadach określonych Ustawie.
16.2 Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcom a także innym podmiotom, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów Ustawy.
ROZDZIAŁ 18. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
ROZDZIAŁ 19. ZAŁĄCZNIKI SWZ
Następujące załączniki (wzory dokumentów) stanowią integralną część SWZ:
składane wraz ofertą– tj. dotyczące I ETAPU postępowania:
- Załącznik Nr 1: Formularz ofertowy
- Załącznik Nr 1A: Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- Załącznik Nr 1B: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu
- Załącznik Nr 1C: Wykaz usług
- Wykaz obiektów
INNE DOKUMENTY
- Załącznik Nr 2 do SIWZ: Istotne postanowienia umowy (Projekt umowy)
ROZDZIAŁ 20. BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH-KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stowarzyszenie Rzecz Szkolnictwa Specjalnego z siedzibą przy ulicy Grunwaldzkiej 1 w Tczewie; tel. 58 530 27 65 .; adres e-mail :
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Inspektorem ochrony danych osobowych w Stowarzyszeniu Na Rzecz Szkolnictwa Specjalnego jest Magdalena Okapiec-Kortas tel. 58 530 27 65; adres e-mail
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Pani/Pana dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO oraz ustawy prawo zamówień publicznych będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze oraz jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jesteś lub do podjęcia działań na żądanie przed zawarciem umowy.
Cel i podstawa przetwarzania
Dane osobowe przetwarzane będą przez Administratora w celu wyłonienia najkorzystniejszej oferty w toczącym się postępowaniu, w celu zawarcia oraz realizacji umowy, jak również w celu ewentualnego dochodzenia roszczeń, archiwizacji oraz spełniania obowiązków prawnych związanych min. z obowiązkami podatkowymi oraz udostępnianiem informacji publicznej. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
a. art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, w związku z ustawą z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Pzp), rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, a także przepisy podatkowe, przepisy o rachunkowości oraz przepisy o archiwizacji;
b. art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
c. art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora, za które uznaje się min: kontakt z oferentami lub osobami wskazanymi przez oferenta do kontaktu, weryfikacja oferentów w rejestrach publicznych, ustalenie i dochodzenie roszczeń lub obrona przed roszczeniami. Rodzaj i kategorie danych osobowych przetwarzanych przez Administratora
W ramach postępowania Administrator przetwarza dane, które mogą dotyczyć: a. osób fizycznych działających w imieniu własnym, b. pracowników, współpracowników, przedstawicieli, pełnomocników, podwykonawców lub reprezentantów podmiotów innych niż osoby fizyczne, ubiegających się o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub będących podwykonawcami takich podmiotów, c. innych osób, których dane zostały wskazane w złożonych dokumentach. Administrator może przetwarzać dane osobowe w postaci imienia, nazwiska, numeru telefonu, adresu email oraz adresu do korespondencji oraz innych danych wymaganych do wskazania w ramach postępowania (np. posiadane doświadczenie lub uprawnienia, tytuł zawodowy, wykształcenie).
Źródło pozyskania danych
Dane osobowe mogą być pozyskiwane:
a. zarówno bezpośrednio od osób fizycznych, których one dotyczą;
b. od innych podmiotów np. w imieniu których osoby te działają;
c. od innych podmiotów, np. które wskazują dane osobowe w treści przekazywanych dokumentów i ofert.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, niemniej jest jednoczenie wymogiem ustawowym, określonym w przepisach ustawy Pzp, warunkującym udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
Odbiorcy danych osobowych
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a. osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp,
b. podmioty uprawnione na podstawie odrębnych przepisów np. do prowadzenia kontroli, jak również zainteresowani w oparciu o przepisy o dostępie do informacji publicznej;
c. ponadto odbiorcami danych mogą być również podmioty i osoby świadczące usługi niezbędne do realizacji zadań przez Zamawiającego, w tym organizację poczty elektronicznej, usługi informatyczne, pocztowe i kurierskie.
Okres przechowywania danych
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez Administratora, zgodnie z art. 79 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Jeżeli czas trwania umowy lub zasady oraz wytyczne dot. przechowywania i archiwizacji dokumentacji projektowej przekraczają 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub okres wskazany w dokumentach programów operacyjnych oraz w zawieranych umowach o dofinansowanie. Dane dla celów archiwalnych będą przechowywane przez okres podyktowany ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz obowiązujące u Zamawiającego w tym zakresie wewnętrzne uregulowania.
Prawa osoby, której dane dotyczą.
Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących - w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, administrator może zażądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych – przy czym skorzystanie z tego uprawnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem, że zgłoszenie żądania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Państwa dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji oraz nie będą poddawane profilowaniu.
Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej poza EOG
ZAŁĄCZNIK NR 1 – FORMULARZ OFERTOWY
/SKŁADANY W RAMACH OFERTY/
OFERTA
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na:
Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników
XX Międzynarodowego Przeglądu Teatrów Wspaniałych
WYKONAWCY / WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wpisać wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia)
Nazwa:
|
||||||
Adres pocztowy (ulica, nr domu i lokalu):
|
||||||
NIP: |
REGON: |
|||||
Miejscowość:
|
Kod pocztowy: |
|||||
e-mail:
|
Telefon: |
Faks: |
||||
Osoba/-y do kontaktu:
|
||||||
Wykonawca jest mikro / małym / średnim przedsiębiorcą: |
tak |
nie |
||||
Adres do korespondencji (wypełnić, gdy inny niż dane powyżej)
|
W odpowiedzi na ogłoszenie przetargu nieograniczonego, składam(y) ofertę na wykonanie ww. usługi objętej zamówieniem.
1. Oferta została przygotowana zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia (SWZ), przy następujących założeniach:
1) za CENA OFERTOWĄ która wynosi: BRUTTO…………………………………...
2) WYŁĄCZNOŚĆ …………………... (należy podać ilość obiektów)
3) ILOŚĆ OFEROWANYCH OBIEKTÓW………………………… ( należy podać ilość obiektów)
2. Oświadczenia
2.1 Oświadczamy, że zobowiązujemy się do wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w Rozdziale 2 SWZ.
2.2 Oświadczamy, że jesteśmy związani niniejszą ofertą do dnia 23 września 2024r. .
2.3 Oświadczamy, że w przypadku wyboru naszej oferty, zawrzemy umowę z Zamawiającym na warunkach określonych w SWZ.
2.4 Oświadczamy, że wszystkie załączniki stanowią integralną część oferty.
2.5 Zastrzegamy, że część informacji zawartych w ofercie stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r., Nr 153, poz. 1503 ze zm.) i nie powinny być udostępnione innym Wykonawcom biorącym udział w postępowaniu.
2.6 Oświadczamy, iż zamówienie zrealizujemy sami*/przy udziale niżej wymienionych podwykonawców w następujących częściach zamówienia*:
……………………………………………………………………………………………………………………………….
(część zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcy oraz nazwa podwykonawcy)
………………………………………………………………………………………………………………………………
(część zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcy oraz nazwa podwykonawcy)
2.7 Przyjmujemy do wiadomości, że administratorem danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu ofertowym i załącznikach jest Stowarzyszenie na Rzecz Szkolnictwa Specjalnego w Tczewie z siedzibą w Tczewie przy ul. Grunwaldzkiej 1. Dane będą przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ze zm.) dla potrzeb przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Podanie danych jest obowiązkowe i wynika z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) oraz aktów wykonawczych.
Przyjmujemy do wiadomości, że mamy prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Informacje te mogą być udostępniane innym podmiotom w oparciu o art. 8 ust. 1 oraz art. 86 ust. 4 i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
W przypadku gdy nie dotyczy - skreślić.
Załączniki:
1) Oświadczenia bądź inne dokumenty wskazane w Rozdziale 5 i 6 SWZ;
(Uwaga dla Wykonawcy: podstawowe załączniki zostały wymienione w treści SIWZ. Należy je wypełnić według załączonych wzorów, a następnie dołączyć do oferty).
2) Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa znajdują się na stronach oferty: od:…….... do:………. (lub wskazać rodzaj dokumentu/załącznika itp., który został objęty tajemnicą przedsiębiorstwa) i jednocześnie wykazujemy w dokumencie pn. ……………..……………….………. (wskazać/nazwać rodzaj załączonego wraz ofertą dokumentu), iż stanowią one tajemnicę przedsiębiorstwa*.
Podpisano
……………………..…….……. dnia ………….………………. 2024 r.
(miejscowość)
………………………………………
(czytelny podpis/pieczątka osoby uprawnionej
do reprezentowania Wykonawcy)
Załącznik nr 1A do swz - wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu
Nazwa (firma) lub Nazwisko
.......................................................
imię oraz adres oferenta
nr tel. / fax.
dnia .............................................
Stowarzyszenie Na Rzecz Szkolnictwa Specjalnego w Tczewie
83-110 Tczew, ul. Grunwaldzka 1
OŚWIADCZENIE O BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA
Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn:
ZAKWATEROWANIE I WYŻYWIENIE UCZESTNIKÓW XX MIĘDZYNARODOWEGO PRZEGLĄDU TEATRÓW WSPANIAŁYCH
oświadczamy, że nie zachodzą wobec nas przesłanki do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, określone w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 1 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, 1598, 2054, 2269, z 2022 r. poz. 25, 872) oraz w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835).
.......................................................................................
kwalifikowany podpis elektroniczny,
podpis zaufany lub podpis osobisty osób(-y) uprawnionych (-ej)
do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy
OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODMIOTU, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA:
Oświadczamy, że następujący/e podmiot/y, na którego/ych zasoby powołuję się w niniejszym postępowaniu, tj.: …………………………………………………………………….………………………………………………………………
(podać pełną nazwę/firmę, adres, a także w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
nie podlega/ją wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
.......................................................................................
kwalifikowany podpis elektroniczny,
podpis zaufany lub podpis osobisty osób(-y) uprawnionych (-ej)
do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy
Załącznik nr 1B do swz - wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału
Nazwa (firma) lub Nazwisko
.......................................................
imię oraz adres oferenta
nr tel. / fax.
dnia .............................................
Stowarzyszenie Na Rzecz Szkolnictwa Specjalnego w
Tczewie
83-110 Tczew, ul. Grunwaldzka 1
OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn:
ZAKWATEROWANIE I WYŻYWIENIE UCZESTNIKÓW XX MIĘDZYNARODOWEGO PRZEGLĄDU TEATRÓW WSPANIAŁYCH
INFORMACJA DOTYCZĄCA WYKONAWCY:
Oświadczamy, że spełniamy warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w §7 ust. 1 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
.......................................................................................
kwalifikowany podpis elektroniczny,
podpis zaufany lub podpis osobisty osób(-y) uprawnionych (-ej)
do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy
INFORMACJA W ZWIĄZKU Z POLEGANIEM NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW:
Oświadczamy, że w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego w § 7 ust. 1 Specyfikacji Warunków Zamówienia polegamy na zasobach: ………………… ………………………………………………………………………………………………………………………………….., w następującym zakresie: ………………………………………………………………………………….………….…… …………………………………………………………………………………………………………………………...………
(wskazać podmiot i określić zakres w jakim Wykonawca polega na potencjale tego podmiotu).
Oświadczenie podmiotu w sprawie udostępnienia potencjału i dokumenty/informacje poświadczające charakter i zakres udostępnienia zostały załączone do oferty.
.......................................................................................
kwalifikowany podpis elektroniczny,
podpis zaufany lub podpis osobisty osób(-y) uprawnionych (-ej)
do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy
Załącznik nr 1C do SWZ Wykaz usług
…………………………………………
…………………………………………
nazwa i adres Wykonawcy
Rodzaj zamówienia*
|
Data wykonania zamówienia (zaleca się podanie: dnia, miesiąca, roku) |
Miejsce wykonania zamówienia |
Podmiot na rzecz którego robota została wykonana |
Usługa zakwaterowania i wyżywienia
|
|
|
|
UWAGA Plik należy podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/osoby uprawnioną/-ne do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
* Wykonawca opisze rodzaj zamówienia tak, aby Zamawiający mógł ocenić czy spełnia warunek określony w pkt 4.1 pkt 4 SWZ. Wykonawca załączy dowody potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie.
**Wartość (łącznie z podatkiem VAT) przedmiotu zamówienia czyli cenę, zgodnie z ustawą z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 168 ), podaje się z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Załącznik nr 2
UMOWA NR … / 2024
zawarta dnia ………..2024r. pomiędzy:
Stowarzyszeniem Na Rzecz Szkolnictwa Specjalnego z siedziba w Tczewie ul.Grunwaldzka 1
zwanym dalej ZAMAWIAJĄCYM reprezentowanym przez:
1. Prezesa - Magdalenę Okapiec-Kortas
2. Sekretarza- Aleksandrę Beśkę
a
…………………………………………………………………
zwanym w dalszej części WYKONAWCĄ reprezentowanym przez:
1. …………………………………
na wykonanie usług nocleg i wyżywienia w ramach projektu XX Międzynarodowy Przegląd Teatrów Wspaniałych.
§1
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usług noclegu i wyżywienia dla ... osób na warunkach określonych w treści siwz oraz niniejszej umowie.
Całkowita wartość zamawianej usługi wynosi
= ………. PLN brutto .
§2
Wykonawca zobowiązuje się zamawiającemu wykonać usługę noclegu i wyżywienia dla ....osób zgodnie z załączonym harmonogramem.
§3
Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części usługi określonej w §1 Umowy. W przypadku zaistnienia w/w okoliczności Wykonawca nie ma prawa wnoszenia i egzekwowania żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
§4
Wykonawca udziela zamawiającemu gwarancji jakości usługi będącej przedmiotem umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami..
Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia prowadzonej działalności.
Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadku jednokrotnej nieterminowej, lub nieodpowiedniej jakości wykonania usługi.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamacji usługi w przypadku:
a/ wykonania usług z naruszeniem jakiegokolwiek warunku określonego w treści SIWZ z załącznikami.
§5
Niedotrzymanie warunków umowy z winy Wykonawcy może spowodować odstąpienie od umowy przez Zamawiającego i dochodzenie odszkodowania z tego tytułu na zasadach ujętych w niniejszej umowie oraz na zasadach ogólnych.
W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z realizacji usługi w określonym przez Zamawiającego terminie Wykonawca może zostać obciążony kosztami związanymi z koniecznością uzyskania transportu i kosztami różnicy w cenie usługi nabytej u innego wykonawcy a ceną towaru określoną w niniejszej umowie /z późn. zmianami/.
§6
Wszystkie inne koszty związane z pełnym wykonaniem przedmiotu UMOWY ponosi Wykonawca.
§7
Strony zawierają UMOWĘ na czas określony od 23.09.2024 do 27.09.2024r
/zgodnie z harmonogramem/
§8
W razie wystąpienia okoliczności powodujących, że realizacja umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, ZAMAWIAJĄCY może odstąpić od UMOWY bezzwłocznie.
W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części UMOWY.
Wszystkie ceny, stawki, narzuty pozostaną bez zmiany przez cały okres realizacji umowy, niezależnie od zaistnienia okoliczności subiektywnych bądź obiektywnych.
§9
Zamawiający może rozwiązać UMOWĘ bez zachowania okresu wypowiedzenia.
§10
Zapłata za wykonaną usługę nastąpi w formie przelewu bankowego .
Płatności będą dokonywane na konto bankowe Wykonawcy otwarte w PLN
nazwa: ....................................................................................................................,
numer konta: ..........................................................................................................,
adres banku : ..........................................................................................................,
§11
Strony ustalają następujące kary umowne :
W przypadkach:
wykonania usługi niepełnej lub sprzecznej ze złożoną ofertą oraz z późniejszymi pisemnymi ustaleniami z Zamawiającym
Zamawiający zastrzega sobie prawo do :
a/ zerwania umowy i obciążenia oferenta wszystkimi kosztami i karami wynikającymi z cofnięcia dotacji lub konieczności zapłacenia kar
Za odstąpienie od umowy wskutek okoliczności, za które odpowiada Wykonawca, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne, w wysokości 20% wynagrodzenia umownego określonego w § 1.
Jeżeli kary umowne nie pokrywają poniesionej szkody, Zamawiający może dochodzić odszkodowania dodatkowego.
§12
Zakazuje się zmiany postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnianiu należałoby zamienić treść oferty na podstawie której dokonano wyboru oferenta, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
§13
W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeksu Cywilnego.
§14
Spory wynikłe na tle realizacji niniejszej umowy rozstrzygać będzie właściwy Sąd Powszechny.
§15
UMOWA została sporządzona w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, dwa dla Zamawiającego i jeden dla Wykonawcy.
ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA
Załącznik nr 3
Harmonogram żywienia i noclegu dla ok 257 osób
23.09.2024r. Nocleg 257 osób
Obiad 257 osób
Kolacja 257 osób
24.09.2024r. śniadanie 257 osób
Obiad 257 osób
Kolacja 257 osób
Nocleg 257 osób
25.09.2024r śniadanie 257 osób
Suchy prowiant 257 osób
Kolacja w formie grilla/ ogniska dla 257 osób
26.09.2024r. śniadanie 257 osób
Suchy prowiant dla 257 osób
Kolacja 257 osób
27.09.2024r. śniadanie 257 osób
Suchy prowiant dla 257 osób